Thursday 20 June 2013

Penangan Vivix Shaklee...Panasss....

Sempena promosi Vivix Shaklee bulan lepas, saya turut tak ketinggalan untuk membeli untuk diri sendiri dan en asben serta mak saya yang memang makan Vivix. So untuk mak, kira dah masuk botol ke-2 lah, but untuk en asben dan saya, kira ni kali pertama kami try la. Walaupun kali pertama, tapi saya terus beli 2 botol sebab alang-alang tengah murah kan....ᕙ( ^ₒ^ c)

So kisahnya, kami pun mula lah mengamalkan makan Vivix ni sebelum tido. En asben yang mula makan dulu sebab dia dapat dulu Vivix...Yelah, kan saya yang hadiahkan sempena besday dia tu...Sayang punya pasal kan hehehehe...So dia pun makan la dengan patuhnya, tanpa komplen pape pun (sebab en asben ni memang jenis x suka komplen)....
vivix shaklee
Dalam seminggu lepas tu, saya pun stat amik...Hohoho...Saya sangat terkejut dengan kesan yang saya terus rasa...Nak tau apa kesannya??? (⊙.⊙(☉_☉)⊙.⊙)

Badan terasa panas....Berpeluh-peluh...Rasa macam baru marathon 10km..Perggghhhh...Memang kena duduk dalam aircond jelah kalo lepas makan Vivix ni...
vivix shaklee panas
Kalo kena gayanya, memang terdetoks habislah semua toksin-toksin dalam badan saya ni.....Senang la gini, tak payah dah makan Alfalfa hehehe...Disebabkan itu, saya perlu minum air masak sebanyaknya untuk mengelakkan badan saya dari dehydrate. Kang habis kering plak semua cecair dalam badan saya ni kan, susah plak huhuhu

N now, lepas dekat seminggu kami amalkan, dah kurang rasa panas dan berpeluh tu. Maybe yang panas tu jugak adalah merupakan tanda-tanda "healing crisis" yang memang biasa terjadi apabila kita mula mengambil sesuatu suplemen. Boleh baca dengan lebih lanjut dalam kupasan saya di sini.

Alhamdulillah juga, kini kaki kanan saya yang mengelupas dan gatal-gatal akibat tdo aircond dan mandi kolam renang di PNB Darby Park yang berklorin & bergaram itu kini dah mula baik. Tak de dah la saya tergaru-garu kat kaki tu. Yelah, garu banyak-banyak kang, habis berparut plak..x cun la kan...(╥﹏╥). Dan saya perasan pori-pori kat muka en asben pun dah berkurang..horeyyy....Kompen la ensem abis raya nanti hihihi...InshaAllah...

So begitulah serba sedikit pengalaman kami mengambil Vivix Shaklee. Namun, sedikit pun kami tak menyesal sebab kami tahu kebaikan yang terdapat dalam sebotol Vivix adalah berpatutan dengan harganya dan kebaikan yang akan disumbangkan dari segi kesihatan.

Jika anda ingin kelihatan cantik, segar dan awet muda di pagi raya ini, JANGAN LUPA dapatkan sebotol Vivix Shaklee HARI INI JUGA ya!!!...≧◠◡◠≦✌

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================


No comments:

Post a Comment