Monday 9 February 2015

2 Rahsia Cara Makan GLA Shaklee Untuk Hamil

Saya suka GLA Complex Shaklee, bukan sebab ianya produk Shaklee, tapi sebab GLA Shaklee ni mengandungi borage yang 3 kali ganda lebih tahan dan lebih berkesan berbanding evening primrose oil (EPO). EPO sememangnya sangat baik untuk kaum wanita, ianya banyak manfaat, namun sekiranya ada sesuatu yang sama macam EPO, tetapi lebih baik daripada EPO, maka ofkos la kita akan amik yang lebih tu kan....

Banyak sangat kelebihan GLA Complex Shaklee ni, antaranya ia dapat membantu wanita yang mempunyai masalah haid yang tidak teratur membetulkan kitaran haid itu. Malah, ianya turut dapat membantu seseorang wanita untuk hamil. Namun, perlulah tahu bagaimana cara makan GLA Complex Shaklee dengan betul supaya anda mendapat hasil seperti yang diidamkan (getting preggy...yeaayyyy....)

Ok, hari ni saya nak dedahkan rahsia cara makan GLA Complex yang betul bagi mereka yang ingin hamil. Rahsia ni diajar oleh para nutritionist Shaklee kami la, dan saya rujuk sifu saya juga. Tak mau la bagi ajaran sesat kan...Macam ni caranya ye....Saya akan pecahkan kepada 2 situasi...

gla complex shaklee untuk hamil1- Period/kitaran haid teratur

Kira kitaran haid anda (ianya berbeza antara individu)
Contohnya : 28hari / 2 = 14 hari
Maka...
Cara makannya : ambil GLA Complex setiap hari dari hari pertama haid sehingga hari ke 14
Telan 2 biji sehari : sebiji selepas lunch dan sebiji lagi selepas dinner
 
Cukup 14 hari, stop amik GLA sehinggalah haid seterusnya
In case haid tak datang, sila la pergi beli pregnancy test dengan kadar yang segera ye...

2- Period/kitaran haid TIDAK teratur

Amalkan mengambil GLA Complex setiap hari setiap 8 jam, kiranya 3 kali sehari lah...
Ulang setiap hari sehinggan anda rasa kitaran haid anda sudah teratur...
Lepas tu, follow la cara makan seperti no (1) di atas...

Semoga cita-cita anda untuk menimang cahaya mata berhasil dengan bantuan GLA Complex Shaklee ini dan dengan izin dari-Nya....Boleh hubungi saya untuk pembelian dan juga tips-tips lain...Eksklusif untuk anda, para pelanggan kesayangan saya....

agen shaklee kemasik

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tertekan dengan kenaikan harga barang dan kos sara hidup? Apa kata anda sertai kami untuk menjana pendapatan secara sambilan, tanpa modal yang besar. Hubungi saya untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut....
 
contact agen shaklee kemasik
 

No comments:

Post a Comment